مجله ي عاشقان
  » عشق من

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 31366
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ مجله ي عاشقان عاشق تنها خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» زندگی کن
» ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله عاشقان و آدرس 4.u.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. 





» عشق من


عشق من


بهاری دیگر از راه رسیده اما تو باز هم نرسیدی!


تو در کدام جمله نهفته ای؟


از کدام واژه دلگیری؟


تو قلب نوشته های منی همیشه!!!


چشمانم لبا لب اشک شده... این لحظه ها درگیر هوایی هستم نمناک


که بوی بغضهای در گلو مانده را میدهند...


باز همان حس غریب به سراغم آمده!


و چقدر دوستش دارم


امروز بیشتر از همیشه به تو نزدیکم


و بیشتر از هر وقت دیگر برای دیدار تو مشتاقم


چشمهایم را روی هم میگذارم


روزهایم میزبان غم کهنه ی زمان است... تاریک و آشفته!!!


کاش میشد دردهایم را به نشانی ات پست کنم!


با ضمیمه ی حرفهای نگفته ی دلم و اشکهای نریخته...


تو کجایی؟؟؟


غم را در نبود دستهایت در آغوش سرد خویش گرفتم


چه تنهایی پر معنایی در غیاب تو مرا همواره میسوزاند...


میدانم می آیی!!!


روزی که دیر نیست...


تو را در آغوش میگیرم و روی شانه هایت گریه میکنم.


 فرشیدم ، تا همیشه به انتظارت خواهم نشست


عشق من: عزیز دلم،فرشیدم


نمیدانم تا کدامین طلوع  خواهم بود


و در کدامین غروب خواهم رفت


ولی میدانم تا آخرین لحظه دوستت خواهم داشت و به یادت خواهم


بود،رویای زیبای زندگی من ...

نظر يادتون نره





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط mohammad dehgan | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي